Bestellen - alle veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over bestellen? Wij helpen u graag verder. Lees onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

 

Het plaatsen van een bestelling in onze webwinkel gaat als volgt in zijn werk: Indien u het gewenste product heeft gevonden in onze webwinkel, dan vindt u rechts in beeld een knop 'In winkelmand'. Indien deze knop niet zichtbaar is, heeft het artikel mogelijk een langere levertijd, de tekst "leverbaar met levertijd" verschijnt dan in beeld. In dat geval kunt u contact met ons opnemen om een indicatie van de actuele levertijd op te vragen. Nadat u het product besteld heeft, komt het direct in de winkelwagen terecht. U kunt vervolgens kiezen om verder te winkelen, of direct af te rekenen. Kies voor 'Ga door naar afrekenen'. Vul onder stap 1 uw adres gegevens in. Indien u dit wenst kunt u meteen een account aanmaken wat makkelijk is bij een volgend bezoek. Kies bij stap 2 voor de gewenste betaalmethode. Bij stap 3 controleert u uw bestelling en kunt u eventuele opmerkingen toevoegen. Indien alle gegevens kloppen, klikt u op 'Plaats uw bestelling' om de bestelprocedure af te ronden. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u binnen enkele minuten automatisch een bevestiging op het door u ingevoerde email adres. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen, dan kan het zijn dat er problemen zijn met de email server, of het door u ingevoerde email adres is onjuist. Stuur u ons dan een email met daarin de juiste gegevens, de artikelen die u wenst te bestellen en indien mogelijk uw ordernummer en het tijdstip waarop u de bestelling heeft geplaatst. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, tussen 9:00 en 22:00 uur, via +31 (0)85 303 07 87.
Indien u een bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact met ons op per email en vermeld uw naam, adres, ordernummer en mogelijke extra informatie die we nodig hebben.
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw pakket verzonden. U ontvangt nadat het pakket door de vervoerder is afgehaald op ons magazijn, een email met daarin een Track & Trace code om zo uw bestelling te volgen. Tevens ontvangt u via email een bericht wanneer de zending het depot van de koerier heeft verlaten.
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u binnen enkele minuten automatisch een bevestiging per email. Als u geen bevestiging heeft ontvangen, dan kan het zijn dat er problemen zijn met de email server, of dat uw email adres onjuist is. Stuur u ons dan een email met daarin de juiste gegevens, de artikelen die u wenst te bestellen en indien mogelijk uw ordernummer en het tijdstip waarop u de bestelling heeft geplaatst. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, tussen 9:00 en 22:00 uur, op +31 (0)85 303 07 87.
Bestellingen in de webshop dienen altijd vooraf te worden betaald. Wanneer u het bestelproces doorloopt, komt u vanzelf bij de stap 'Betalen'. Geef hier de gewenste betaalmethode aan. De betaalprocedure verloopt via Mollie.